הגשמת איזון מוחלט עם

האומנות העתיקה

של דנג'ה

(Denjé)

המאסטר המדריך קיראל באמצעות המדיום קהו פרד סטרלינג

 
מאנגלית: חמדה טלאור

קיראל: ערב טוב. אני מבקש כל אחד ואחד מכם לפתוח את לבו לאפשרות שאתם עשויים ללמוד משהו שיכוונן את המיקוד של חייכם כך שיכלול חכמה, אם תרצו, שיעזור לכם לקבל אל תוך חייכם זמנים חדשים של קסם. כי אתם מבינים, ידידי, המדיום נמצא כאן כדי להראות לכולם איך להפוך להיות מאסטר בריפוי. הוא אינו נמצא כאן כדי לשלוט בריפוי. הוא כאן כדי להפנות לכך את תשומת לבכם. אז אם תואילו, דמיינו חוט אחד מהמארג מגיע ממרחב וזמן שאין לכם שליטה עליהם, ונכנס אל צ'אקרת הלב שלכם, או, לפי עולם הפנג שואי, דרך הדלת הקדמית. אפשרו לחוט היחיד הזה להכנס אל תוככם, והקדישו את הרגעים הבאים עמי למחשבה שאנו עומדים לחוות היום ריפוי. צאו עמי למסע. אני מתכוון להתבונן באפשרות שאנרגיית המטריקס, כוח האנרגיה הזה ששמר עליכם במשך כל כך הרבה זמן, אינו אנרגיה רעה. היא איננה יכולה להיות רעה כי אתם עזרתם ליצור אותה. יחד עם זאת הנה היא, שמיכת המטריקס, המארג הנמצא על כל אחד ואחד מכם, המקווה להגדיל את כוחו רק עוד קצת. הו ותהיו בטוחים שתראו הוכחות לכך סביב העולם.

אנו כאן כדי לדבר על האומנות, על הדבר המפליא הזה, על פנג שואי. דבר ראשון, ומאוד חשוב, פנג שואי – כפי שהוא נקרא היום, מוכר במשך מספר מועט של אלפי שנים, אולי משהו כמו חמשת אלפים – אם בודקים בעיון בדברי הימים. אבל אומנות הפנג שואי קיימת בעצם, עוד לפני הימים של למוריה. אנו עומדים לנתץ חלק מהפילוסופיה הישנה הזו, כמה מסמלי האור, אם תרצו, אולם אנו עומדים לעשות זאת באופן מאוד אוהב. ולכן, בואו נצא למסע בזמן.

ברגע זה נתמקד בחברה שקדמה לימי למוריה, החברה האֶלוֶונית. הם התמקמו בארצות אמריקה היפהפיות, ושם, ידידי, בעצם החל הפנג שואי. הו, אינכם יכולים למנות את מספר השנים. אנו יכולים להיות עכשיו בתקופה של לפני כמאה עשרים אלף שנים. התבוננו עמי על העיר הקטנה בעולם האלוונים, כי שם הם בנו עם הטבע. הכול היה בהתאמה מושלמת עם הרוח והמים. כאן, אתם מבינים, הבתים שלהם נבנו אל תוך העצים. חוטבי העצים המומחים שכנעו ושידלו את ענפי העצים עד שהם יצרו חופה, ואז לקחו את הענפים הצעירים כדי לבנות קירות. עיר שלמה קמה אל תוך העצים.

האלוונים היו הישויות היחידות באותם זמנים, והם באו לכאן כדי לעזור לעורר את המארגים האחרים – את מארג הצמחים, מארג המינרלים, מארג בעלי החיים, כולם – רק כדי לוודא שהאדמה נוצרה באופן מושלם התומך בחיים.

משם ננוע שוב עד שנשוב אל ימינו אלה ממש, היכן שאתם נמצאים עכשיו, אבל כדי להמשיך, אנו חייבים לבקש ממנהיגיהם הדגולים של האלוונים, הדוברים של השמש והירח, רשות להציץ הצצה אחרונה במרחב ובזמן היפהפיים שלהם. קבלנו רשות, ואנו רואים מדשאות מטופחות, פרחים בצבעים בוהקים שקשה לתאר, עצים ארוגים למקומות מֶגנים, עולם הניזון וחי מהאדמה, עולם שבו יום אחד תמצאו בו את הדפוסים של כל החי.

אנו מתקדמים עכשיו לתקופה של לפני רק חמישים אלף שנים. אנו נלך לאזור שאמור להיות האוקינוס הפסיפי, אבל הוא בעצם היבשת היפהפייה של למוריה. אנו מסתכלים עליה לצפון ולדרום, למזרח ולמערב, ואנו רואים את היופי שלה. עתה נאט את המסע שלנו לרגע, ונרד אל אחד מראשי ההרים של למוריה. על ראשי ההרים הללו עומדת אלת האור, שמלותיה האדומות והזוהרות מתנפנפות אחריה, כי הרוחות נושבות. היא מוקפת במים שרק עכשיו נבעו מחזהו של בורא האור. זהו הרמז הראשון של הפנג שואי הלמוריאני – הרוח והמים – כשהרוח היא הכיוון והמים הם הריפוי של חיי השפע. רציתי רק שתראו את האלה היפהפייה הזו. כאשר אנו מתחילים לסגת חזרה למעלה, אתם שמים לב ששערותיה הן להבה, תערובת בוהקת של אדומים, זהבים וצהובים. יום אחד יקראו לה גברת פֶלֶה (Madam Pele) אבל לא באותו היום. הבה נעבור לתמונה אחרת.

אנו מגיעים לפגישת מועצה של הלמוריאנים. הקנצלר, אותו אחד אגדי שאמר כל כך הרבה אמיתות, יושב במועצה הזו, הבנויה משני מעגלים. במרכז יושבים הזמרים, אלו ששרים את המילים, שומרי המילים, שומרי ההיסטוריה. כל דבר שהתרחש שם נרשם בשירים שלהם. במעגל החיצוני יושבים אלו החוזרים על הדברים. אלו היו אנשים מאוד מכובדים. נאמר להם שהיגוי לא נכון, אפילו של מילה אחת, יבטל להם את המסע ולכן הם היו מאוד זהירים.

כאשר תתבוננו בפניו של הקנצלר, לא תהיו בטוחים האם זה הוא או היא. לקנצלר יש שיער כסף רך, חלק ומתנפנף, והוא לבוש בשמלה אחת לבנה. על כתפו מונח צעיף בעל כל הצבעים של האלָה. אם כך אנו יודעים שזו צריכה להיות פגישה חשובה, כי זו ההזדמנות היחידה בה הוא לובש צעיף כזה. התבוננו בקנצלר עם כל היופי שלו, אדם אנרגטי שנראה כאילו הוא בן שלושים וחמש או בן ארבעים, כשבעצם, אם נסתכל עליו במבט של היום, הוא חגג כבר מעל שבע מאוד שנות חיים. הקנצלר מדבר. רובכם היום לא הייתם מסוגלים להבין את השפה הלמוריאנית, כי זה היה נשמע כך (והוא משמיע כמה צלילים יפהפיים), ובהשמעת הצלילים הללו – פסקאות שלמות נאמרו.

השיר ששרתי לכם הינו השיר של מה שהיום הוא הפנג שואי. אפילו אז הפנג שואי היה קשור לאנרגיות האדירות של הרוח והמים. הפנג שואי התווה את הכיוון של כל דבר שהתרחש. הפנג שואי לקח בחשבון, שאם לקחת את נתיב הרוח, אם לקחת את נתיב התודעה, הגוף שלך יבוא אחריך. הראש שלך מלא עם כל האנרגיות הללו, אבל יותר חשוב – הרגשות שלך התערבבו עם הרוח שלך ואתה היית שלם. ולכן היתה לך הרשות לבוא וללכת כרצונך אל ומ- חיי הבורא.

ולכן, כן, להגיע אל הרמה הכי גבוהה בחברה הלמוריאנית היה להגיע לרמה הכי גבוה של ההוויה, ומבטאים זאת דנג'הדנג'ה יום אחד ייקרא פנג שואי, כי הפירוש של דנג'ה הוא שריפאתם את כל מה שיכולתם לרפא. דנג'ה איפשר לכם לשוב אל שפע הבורא, נשימת החיים עצמה. יכולתם לחזור ולהתפצל אל תוך יופי הבורא ואהבתו, ובהתראה של דקה, יכולתם לחזור ולהופיע, ולהלך בגוף פיזי בעולם של למוריה. זו הפעם הראשונה שהמלה הלמוריאנית דנג'ה נהגתה מחוץ ללמוריה. אם כך, ידידי, אנו משחררים לכולם את הסודות של הפנג שואי.

בעולם של למוריה, שום דבר לא נעשה ללא הדנג'ה/פנג שואי. למוריה נבנתה באור הזה וגם נרפאה באור הזה. דנג'ה היה התעוררות דרמטית של כל ארבעת הגופים של ההארה הפנימית. דנג'ה ארג ביחד את העולמות בפיזי, הרגשי, המנטאלי והרוחני היפהפיים. דנג'ה, כמו הפנג שואי, מבוסס על רוח ומים. הרוח היתה אמורה להיות הפיזי והמנטאלי, והמים היו אמורים להיות הרגש והרוח. האינכם רואים את היופי של המארג הזה? כדי להגיע לאן שאתם רוצים להגיע, עליכם קודם כל להבחין במחשבות שלכם, ואז אתם צריכים איכשהו לגרום לגוף הפיזי לקחת אתכם לשם. מה אם, ידידי, זו היא רק אמונה? מה אם, בעצם, באמצעות התודעה התאית של הגוף הפיזי שלכם, המארג הרגשי שלכם יכול היה לכוון את העוצמה שלו לרוח, ועם אותה רוח הייתם יכולים לנסוע ללא מגבלות? ובכן, אתם רואים את העוצמה, את המציאות של העולם הזה של דנג'ה. היינו יכולים לבלות עשרות רבות של שנים בהסברים על היופי של אומנות הדנג'ה הלמוריאנית, שנקראת עכשיו פנג שואי.

אני לוקח אתכם עכשיו למסע אחר, ומקדם אתכם לזמן שבו היתה רק אוכלוסיה אחת בכל אמריקה. כאשר אנו עוברים מעל, אנו רואים שיש שבט עתיק אחד של אנשים המתגוררים שם. אומרים שהישויות הללו היו שילוב של למוריאנים ואטלנטים. אומרים גם שהם צאצאים ישירים של התרבות האלוונית. התבוננו בבתים שלהם. ראו את המבנה החרוטי שלהם, שהיא גם הצורה של הטיפי (אוהל אינדיאני, המתר.) אתם רואים איך זה בנוי? עכשיו התבוננו בעיר שלמה של טיפים, וראו איך הם מותאמים למשב הרוח, ואיך הטיפי הגדול ממוקם בחזית וכל האחרים אחריו. כשהרוח מגיעה, היא נושבת סביב הטיפים. הסתכלו בצד השני של שורת הטיפים ותראו נחל. ואכן היו להם הרוח והמים כדי להגן על הילידים האמריקנים הללו, שיום אחד תקראו להם אינדיאנים.

האנשים יושבים במעגל מול האוהל הגדול, וצ'יף המלחמה עומד במרכזו. אם תתבוננו לצפון, לדרום, למזרח ולמערב, תראו ארבע נשים. האחת לבושה בתכלת ביישני של האלה איזיס, אחרת באדום לוהט של האלה פלֶה, אחת בחום של האלה גאיה, ואחת לבושה בכסף יפהפה של האלה מריה. צ'יף המלחמה הגדול הזה מדבר על אנרגיה חדשה המגיעה לאדמה. הוא דיבר עם השמאנים, והם ראו, באמצעות אומנות הפנג שואי, שהאנרגיות שמגיעות יחריבו את היופי שהבורא ברא באמצעות הילידים האמריקנים שלו. אתם מבינים, הילידים האמריקנים העריצו כל דבר שהבורא ברא.

השמנים קראו את הפנג שואי. הם פתחו את לבם לריפוי של ארבעת הגופים, ו- איך לא, הגופים הפיזי והמנטאלי האטו, אבל האנרגיה הרגשית והגוף התאי שזרו וארגו עצמם אל תוך הרוח, והחלו להתבונן באפשרויות של העתיד. הם ראו חבורות של אנשים השוטפים את הרמות הגדולות של אמריקה. הצ'יף הגדול הזה נשאר במרכז המעגל כאשר ארבע האלות הללו החזיקו את האור, וארגו את האנרגיות שלהן יחד. זה היה סופה של תקופה. עם המארג של האנרגיות של ארבע האלות, המילים של צ'יף הגדול הדהדו על פני כל אמריקה. הצ'יף הגדול אמר שחלק צריכים להשאר ולחיות חיים של בני אנוש, וחלק צריכים להתעלות ולהיות מדריכים בעולם המלאכים. האם אתם יכולים לתאר לעצמכם מישהו מדבר במרכז אמריקה והמילים שלו עוברות שינוי במארג ונישאות על פני העולם כולו? זהו כוחה של אלת האור. אנו צריכים לעזוב את היבשת הזו עכשיו, אבל אל תשכחו זאת, לעולם, כי יתכן שזו היתה הפעם האחרונה שהאלות נאספו יחד כדי לספר לעולם על שינוי גדול.

בואו ונמשיך בהרפתקה הזו. נעבור מעל היבשת העתיקה אטלנטיס. ראו אותה בכל הדרה, ברמות האנרגטיות הכי גבוהות שמהן היא תפקדה. ראו כמה מהטכנולוגיות הכי מתקדמות בעולם. בעוד אתם עוברים מעל אטלנטיס, אתם עשויים להתבונן למטה ולחשוב לעצמכם: "הו אלוהים, היא כולה פנג שואי. יבשת שלמה במתכונת הפג שואי".

ביבשת הזו אפילו ארוחה אחת לא נאכלה, אף דלת לא נתלתה, אף בנין לא נוצר ללא האומנות של הפנג שואי. יבשת אטלנטיס כולה היתה במתכונת הפנג שואיהיבשת כולה היתה במתכונת הפנג שואי. לקראת סוף ימיה, כשהאלות הגיעו לאטלנטיס, גברת פלה עמדה במרכז כדי ליצור סדק רציני באנרגיה של היבשת כולה. איזיס נשפה מהקוטב הצפוני לקוטב הדרומי, ובאופן מעשי, תוך דקות ספורות, היא הקפיאה את יבשת אטלנטיס כולה. כאשר האנשים עברו למצב האתרי, גאיה, מעומק נשמתה, שלחה פעימה, נקישה, דרך ערוצי האנרגיה שלה. עם הפיצול הגדול של יבשת אטלנטיס ונשיפות הכפור של איזיס, אטלנטיס פשוט החלה להישבר, ונותרה רק מריה. היא השתמשה בזרם הכי גדול שאי פעם היה לה כדי לפזר את החלקים של היבשת סביב העולם באמצעות האוקינוס. ולכן היום, ידידי, כאשר נערכות תגליות לאורך חופי אפריקה והים של יפן, הם אומרים: "זה בטח מהיבשת אטלנטיס." דעו שזה היה פנג שואי, הרוח והמים, שיצר את הפיזור הזה של אטלנטיס.

כיסיתי את עולמכם כמיטב יכולתי. עכשיו אפשרו לי לספר לכם מדוע לא שמעתם את הסיפורים הללו קודם לכן. יש כוח חזק יותר של פנג שואי, יותר חזר מהרוח והמים. זהו הכוח של האור הששי. זוהי מיומנות, ידידי. הו, ישנם אלו שלא רוצים שזה יהיה ברשותכם. סיפרתי למדיום בקשר לאיש צעיר בסין, מאו צה טונג. מאו נשמע כמו מוּ, לא? אתם מבינים, מאו היה מאסטר של פנג שואי. הוא היה אולי המאסטר של פנג שואי. הערים שלו והכיבושים שלו תוכננו עם אומנות הפנג שואי, ואי אפשר היה לעצור אותו. ואז, יום אחד האנשים הפכו אותו למנהיג הגדול של המקום האדיר הזה שנקרא סין. אחד הדברים הראשונים שמאו עשה, היה להוציא את השימוש בפנג שואי אל מחוץ לחוק. מה גרם לו לעשות זאת? מאו פחד שמאסטרים אחרים של פנג שואי יתקראו תיגר על הסמכותיות שלו, ומאחר ופחד הוא הדבר היחידי שיכול לשבור את מארג הפנג שואי, הוא הוציא את הפנג שואי ואת כל המאסטרים של הפנג שואי אל מחוץ לחוק, אפילו את המורים שלו, אשר או שהוצאו להורג או שהוכרחו לרדת למחתרת.

אבל, לפני שמאו הוציא את הפנג שואי אל מחוץ לחוק, האלות הגדולות של העולם התאספו, ודיברו פעם נוספת בקול אחד, בדיוק כפי שהן עשו באמצעות אותו צ'יף המלחמה האינדיאני, ביבשת אמריקה. הן לקחו את אומנות הפג שואי וארגו אותה אל המרקם האתרי של כדור הארץ. בדיוק עכשיו, ביום הזה ממש, כל הפלנטות המאוכלסות מקנאות בכם על פני כדור הארץ, כי אתם אלו המחזיקים באומנות הפנג שואיהפנג שואי ארוג אל תוך המרקם האתרי המקיף את כדור הארץ.

עכשיו המאסטרים חוזרים, ידידי, הם חוזרים הרבה יותר מהר ממה שאתם יכולים לדמיין. הם חיים היום בעולם. אני רואה אחת שיושבת כאן בקהל הזה, היום. הו, היא אינה יודעת עדיין שהיא מאסטרית, אבל היא תדע. כאשר האנרגיה הזו של הפנג שואי הועלתה אל המרקם האתרי, זה הפך לסוד הגדול של האומנים שהם יכולים להכנס אל האנרגיה הזו. הם לא סיפרו על כך לַעולם, כי עד היום, העולם לא היה ממש מוכן להבין את אומנות הפנג שואי. עולם בריא יהיה עולם אחר, וישנם אלו שמעדיפים לראות עולם שאינו משתנה. זו הסיבה שמדכאים אתכם על ידי דתות, הנוטות להחזיק אתכם מפוחדים.

זכרו. אם אתם אומרים את המילים "פנג שואי", אתם נותנים שם למאסטר, האומן של כל זה. אתם נותנים שם למרקם האתרי של כדור הארץ, כי כדור הארץ לא יכול היה להתקיים ללא הרוח שלו וללא המים שלו. אם אתם מלמדים אחד, אחד ילמד שניים, שניים ילמדו ארבעה, ארבעה ילמדו שמונה, ואז בהעלאה בחזקה, וכמו התיאוריה העתיקה על מאה הקופים, הריפוי יקיף את הפלנטה שלנו שוב. הדרך היחידה בה יאפשר הבורא הגדול לחוות את השינוי הגדול – היא דרך ריפוי. כוחות הריפוי חייבים לשלוט על פני הפלנטה.

השאלה הגדולה תמיד מגיעה: "מה בקשר לאיש הצעיר, ביום הזה ממש, שנמצא עכשיו בשדות האורז שלו ואינו יכול לשמוע אותי, שאינו יכול להתחבר ולהקשיב למילים של המדיום שלי?" הוא שומע אותי היום. איך אני יודע? כמו אותו צ'יף גדול, היליד האמריקני, עם שיערו הפרוע ממזג האויר ועם הלחיים שלו הספוגות גשם, אנו נמצאים היום במרקם האתרי. הו, אלו השומעים את התכנית הזאת עשויים לשכוח שהם שמעו אותה היום, אבל כשהמורים יתחילו ללמד, כשהזמרים יתחילו לשיר, כשהחוזרים על הדברים יתחילו לחזור – הם ייזכרו.

עכשיו הוא הזמן. ובכן, הרי לכם, ידידי. חשפנו את האנרגיה של הפנג שואי. דעו שתחושת הכבוד של השאלות שלכם, תירשם היום במרקם האתרי. דעו שהתשובות שאתן יישמעו על ידי מיליונים, בזמן של השינוי הגדול. אתם מבינים, העולם ייכנס לפניקה, ידידי. הם יחשבו שזה הסוף, אבל אנו יודעים שזהו רק שינוי בתודעה. כשזה יגיע נהיה מוכנים לשינוי כי נהפוך את העולם למקום במתכונת הפנג שאוי. אינכם צריכים להפוך להיות מאסטרים של פנג שואי. אתם פשוט צריכים לחלוק את אהבתכם, כי אם אתם חולקים את אהבתכם אתם תירפאו, ואם אתם תירפאו – אלה שסביבכם ירפאו.

אם יש לכם את העוז למצוא אהבה בלבכם, אם יש לכם את האומץ לאפשר לרגשות שלכם לארוג עצמם לרוח שלכם, אם יש לכם את אומץ הלב להאזין לאני הרוחני, העולם הפיזי שלכם יהלך בדרך חדשה לחלוטין, ואתם תיזכרו במורשות הלמוריאנית, האטלנטית והאלוונית שלכם, וכולן תחזורנה לקחת חלק בעולם שלכם. הריפוי יחל.

סיימתי את השלב הראשון של מסע השיחה שלי היום. אנו עכשיו עומדים לקחת את זה לרמה אחרת, ואני מאמין שאתם מוכנים. אני חייב להאמין בזאת. אז אם יש לכם שאלות, אני מוכן לקראתן.

שאלה: האם אתה יכול להסביר האם פנג שואי הוא ליניארי או מעגלי?

קיראלפנג שאוי מוודא שאין עליות וירידות, פנימה או החוצה, קדימה או אחורה, שזה יותר יין/יאנג מאשר פנג שואיפנג שואי אינו עובד כמחזור ולא כמעגל, אלא כמארג. אם אתם מסתכלים על זה כעל מארג, אתם יכולים להתחיל מכל כיוון. כאשר אנו עושים פנג שואי לעצמי, (ל- self), לאלמנט האנושי של העצמי, מה שאנו ממש מחפשים זה את אומן האהבה. אם כן, אנו רוצים לארוג את הנוכחות הפיזית. אלו הגופים הפיזי והמנטאלי הפועלים בתיאום, אם תרצו, שיאירו מחדש, או יציתו מחדש, את הגוף הרגשי והגוף הרוחני.

פנג שואי מרפא את לב האור של האהבה. ולכן עלינו להבין שבריפוי יש יותר מתודעה מייצבת אחת המאירה מחדש את נוכחות הגוף הזה. כדי לעשות פנג שווי לעיבודי הגוף, עליכם לגרום למארג האנרגיה הזה שבו גדילי החוטים נעשים מעורבים בבת אחת עם רטט המערכת של המבנה המגנטי או המסע של התאים. כל מה שנארג דרך הרטט והמבנה המגנטי של התאים הינו חלק מעשית פנג שואי לעצמי.

שאלה: מאסטר קיראל, האם אתה מוכן לעזור לנו להבין איך בכי משפיע על מערכת ארבעת הגופים ועל ההילה?

קיראל: הגוף נמצא בהתחדשות מתמדת. הוא לעולם לא מזייף, ותמיד עובד בהרמוניה. אפילו כאשר הוא מתכונן לעזוב את הפלנטה ארץ, הוא מעביר עצמו למצב של רוח, לחלק הרוחני שלו. ולכן אתם בעצם לעולם לא עוברים תהליך של מוות. זוהי הכרה בפוטנציאל ההתחדשות. קחו את הרוח הנושבת על פני האדמה - את הפנג שואי - ותנו לה איזון נגדי עם הדמעות הקטנות והמלוחות הזולגות לאורך מרכז פניכם כשהרוח נושבת, והתודעה התאית תדרוש אנרגיה מחודשת. הרוח מציתה את העולם המנטאלי, והעולם הפיזי מתערבב פנימה. הזלת דמעות זו הרחיצה של הישן, שחרור הישן, זיכוך ארבעת הגופים. זו הדרך בה הגופים מתבגרים. כשהחבר שלך עוזב אותך ואת בוכה ובוכה, במקום להתרכז בעזיבה, התרכזי בעובדה שתהיה לך הזדמנות לפגוש חבר טוב יותר. האם את יכולה לדמיין את זה? אפשרי לדמעות שלך להיות דמעות של חגיגה.

כשאת רואה מישהו בוכה באוטובוס, אל תנסי לעזור לו. אל תנסי לעצור את בכיו. תני לו אור, ורוד עדין, כחול פסטל – כך שיוכל לבכות עוד קצת. אף אחד לא מת מבכי, את לבטח יודעת זאת. אף אחד אף פעם לא נפל ונחבל קשות כתוצאה מבכי. הדמעות הן הגאות ששוטפת את הישן, ומאפשרות לחדש להיוולד.

שאלה: אני סובלת מאמפיזמה (1). מה עלי לעשות כדי לקדם את הריפוי ולחדש את פעילות הריאות שלי?

קיראל: אמפיזמה קשורה לשלבים הראשונים של הרוח, כי היא מושכת את האנרגיה אל תוך הגוף, לפעמים מייבשת אותו יותר מדי, גורמת לליקויים בתפקודו. במקרה הספציפי שלך, במשך תקופה מאוד ארוכה, אנשים היו מאוד תלויים בך. הם נשענו עליך לגבי כמעט הכול. את היית עמוד התווך של עולמך, וזה השפיע על בריאותך.

התודעה התאית שלך היא זו שיוצרת את האמפיזמה הזו. התודעה התאית שלך חושבת שהיא עייפה, ולכן היא מחפשת דרכים לנוח. חלה קריסה ברמה הרביעית של התודעה שלך. קחי את גופך וחלקי אותו לשבעה חלקים שווים. לדוגמא, אם גובהך הוא בדיוק שבע רגליים (ובאנגלית feet,) תחלקי עצמך לשבע רמות מהרצפה למעלה.

התודעה התאית, שהיא האשמה בכל זה, נמצאת ברמה הרביעית של האנרגיה הפיזית. האנרגיה שם מכווצת, עייפה ושולחת מסרים למוח. הרמה הרביעית הזו מכילה כמות רבה של תאים, שאומרים למוח ליצור אמפיזמה. את יכולה לתקן זאת ידידתי. הכנסי אל גוף הרגשות שלך, והשתמשי באומנות היפהפייה הזו של הפנג שואי של העצמי כדי להדהד תפקוד חדש.

שאלה: איך היית מציע לעשות פנג שואי לנשמה? הייתי רוצה גם להגיע עמוק אל תוך התודעה התאית כדי לרפא את הפחדים שישנם שם.

קיראל: הגוף שלכם הינו תודעה תאית. יש לכם מוח, מכניקה של מוח שהיא שוטר, אם תרצו, של התודעה התאית. המוח שולט בגוף. אתם מאשימים בכל מה שקורה את המחשבות שמתרוצצות לכם במוח. כאשר אתם עושים פנג שואי לגוף, אסור לכם לשכוח שהתודעה התאית שלכם מעבירה את המסרים הללו למוח. המוח לוקח את המידע, ומשתמש באנרגיה של המטריקס שהוא למד להכיר כדי להחזיר אתכם חזרה למטריקס. אם כן כאשר אתם עושים פנג שואי לגוף, האיזון לא יקרה מיידית. אתם תצטרכו לעבוד על זה, כי יש לכם ארבעים מיליארד תאים קטנים המתרוצצים סביב גופכם, הם מתחלקים למחוזות המחולקים לגזרות, וכן הלאה וכן הלאה. כל האנרגיות הללו יוצרות דפוסים ומזינות את המוח שלכם, והמוח הופך את הדפוסים הללו למחשבות מורכבות.

כאשר עושים פנג שואי לעצמי, מורכבות המחשבות יכולה להיות נגזרת של תשעים האחוזים של המוח או של הכול-מוח. המוח החלקי, אותם עשרה אחוזים בהם אתם משתמשים בחיי היום יום, שודד את האנרגיות הללו, והוא מתייעץ עם הכול-מוח לפני שהוא יוצר מחשבה. אם כן בתהליך החשיבה שלכם יש לכם מצב של הד, שגורם לרבים מכם לחשוב שאתם מבולבלים, או שאתם מאבדים את הזכרון, או שגופכם קורס. עליכם להתקדם הלאה, מעבר למערכת האמונות הזו, כי המצב הזה של הדהוד בין שני חלקי המוח גורם לבלבול. כל דבר בסביבתכם משפיע על תודעת התאים שלכם. תודעת התאים שולחת למוח את מה שהיא קולטת, והמוח מקבל זאת באופן אוטומטי במוח החלקי או בחלק של עשרת האחוזים, ואתם מגיבים באופן אוטומטי עם מה שנשלח כי כל דבר בעולם המודעות שלכם מתרחש באותם עשרת האחוזים.

כל מה שלמדתם בתקופת החיים הזו תועד במוח החלקי, אבל נמאס לתודעה התאית שלכם מהבחירות השגויות שאתם עושים במידע הזה, ולכן היא שולחת את המידע לכול-מוח שלכם. לכול-מוח שלכם יש הזדמנות של שבריר של שניה לעבוד עם המידע הזה לפני שהוא מועבר למוח החלקי, שמשם אתם פועלים. באותו שבריר של שניה, הכול-מוח נקרא חדר ההד כי המידע מהדהד בו למשך אותו שבריר של שניה, וזה גורם לכם לחוש שאתם משתגעים. אותו הד, גם אם הוא נמשך שבריר של שניה בלבד, לא קורה כל כך מהר כפי שהיה בעבר.

עשיית פנג שואי לגוף פירושו הערת אותו חלק מהדהד שיהיה עליכם להתעסק עמו. אתם יכולים לקצר את ההד על ידי אהבה. אם אין לכם אהבה, תחוו פחד. אם תאפשרו לפחד לשכון במוח החלקי, אתם תאמרו: "אני עוזב". זה טפשי לחלוטין לעזוב. במקום להחלים מהפחד אתם יושבים ובוכים עליו. אתם יושבים וממלמלים: "שגיתי, שגיתי, ואני לעולם לא הולך לתקן זאת. האדם הזה הולך לשנוא אותי לעולם", וכן הלאה וכן הלאה. בינתיים ההד אומר: "שתוק! הקשב, אנו יכולים לתקן את זה! לך ואמור לאותו אדם "אני אוהב אותך" ובכך אתה שם משקל נגד לפחד.

שאלה: איך אנו פונים אל אותם פחדים עמוקים מתקופות חיים אחרות ומרפאים אותם? איך הפנג שואי עובד כדי לסיים את אותם פחדים?

קיראלפנג שואי הינה אומנות האהבה; לכן הריפוי חייב להגיע ממישהו שאתם סומכים עליו לחלוטין. היחידי שאתם יכולים לסמוך עליו לחלוטין במציאות שלכם הינו האני הילד שלכם, אבל בדרך כלל, העצמי הילד שלכם אינו סומך עליכם. הילד הפנימי שלכם מכיר היטב את הפחדים הנערמים הללו מתקופות חיים אחרות, כי, בנקודה מסוימת, אתם מנתקים את התקשורת עם הילד הפנימי, וכל מה שהוא עושה הוא לבחון את תקופות החיים הקודמות שלכם, ומה שיבשתם בתקופת החיים הנוכחית.

רבים מכם מתנכרים לילד הפנימי. למעשה אתם מכחישים את דבר קיומו. הילד הפנימי נמצא בתודעה התאית שלכם. ישנם כמה עצמיים של ילד פנימי, כשאחד מהם נושא את המפתחות לתקופות החיים הקודמות. אינכם צריכים להתנסות בכל תקופות החיים הקודמות שלכם. אתם צריכים לבקש את הילד הפנימי שלכם לעזור לכם לעשות פנג שואי לגופים שלכם, כדי לשחרר את הפחד.

שאלה: האם כל ארבעת הגופים מתואמים עם, או שיש להם קשר עם ארבעת המקדשים שהקיפו את אמא עץ בלמוריה?

קיראל: ממש לפני הטביעה של היבשת היפהפייה של למוריה, הלמוריאנים בנו שלושה מקדשים מעגליים סביב אמא עץ, תוך שימוש בשלושת עמודי האיזון - אמון, אמת ותשוקה. אחד העמודים תוכנת לקבל את כל המידע שהתקבל לצורך איזון מהצד האפל. מקדש אחר שמוקם במרכז היה אדום, והוא היה המאזן לכל מה שהגיע מהמקדש השלישי, שכל הזמן אוּזן כְמה שנקרא טוב. שלושת המקדשים המאוזנים הללו התרוממו בחשיבות, ולבסוף הלמוריאנים בנו את המקדש הרביעי ושחררו את האנרגיה למנטאלי, הפיזי, הרגשי והרוחני. זו הסיבה לכך שהמקדשים הללו נבנו. הם נמצאים כל כך עמוק מתחת לפני המים, שאי אפשר לראותם. אינכם יכולים לרדת כל כך עמוק כדי לראותם.

שאלה: אני מבין משיחות קודמות שאם אנו עושים פנג שואי לַעצמי ואנו נכנסים לגוף הרוחני, מאוד חשוב להכנס למדיטציה עמוקה ולהקשיב בתשומת לב, כי לפחדים הנארגים בגוף הרוחני יש צליל. האם אתה יכול, בבקשה, לדבר על החשיבות של ההאזנה כאשר אנו עושים פנג שואי לַעצמי?

קיראל: אתם לומדים לרפא עם כל האוזן שלכם. האוזניים שלכם מונְחות על ידי חדות ההבחנה של המידע. הן מבחינות בצליל ומעתיקות אותו אל תוך אותן שערות קטנות הנמצאות על העצמות, שהן מזינות זאת למערכת העצבים שהם בתורם מביאים זאת בצורת קרישה למוח. המוח בוחן את ספרית התמונות האנרגטית כדי להבין מה הוא שמע עכשיו, הוא יוצר תמונה וכן הלאה.

כאשר אתם משתמשים בפנג שואי לגוף, אתם צריכים להבין שהגוף הוא תבנית של מארג של חלקיקים, ושצליל נוצר על ידי כל אחד מהתאים הללו. הצלילים הללו מוּבלים כסימפוניה, אם תרצו. לדוגמא, איבר בנוי מקהילה של תאים המובלים להשאר בתיאום תוך שימוש בצליל. כאשר, הכבד לדוגמא, שהינו קרישה סימפונית של תודעה של תאים, שר את הלחן שלו והכול בסדר, הוא שר עם כל הגוף. כלומר הגוף בהאזנה רצופה. הוא מאזין למרקם שלו, לסיבים שלו, ממש לגדילי החוטים של חלקיקי האור, והוא כל הזמן בודק האם יש משהו שנמצא מחוץ לתיאום הרצוי.

בסדנה של ריפוי חותם התא רמה II, המדיום ציין שהוא זיהה פרוטאין חדש הנקרא פרוטאין 53, p53, שהוא נקודת ציון. זהו כמו מחשב מיניאטורי בתוך התא שלכם, המופעל כאשר הסימפוניה יוצאת מתיאום. כאשר אתם עושים פנג שואי לגוף, הדרך היחידה להתחבר אל חוסר התיאום הזה היא דרך אנרגיית ה- p53. שולחים אותו בצורה של גלאי. אתם יכולים לשלוח גל של הפרוטאין הזה לכול גופכם, והפרוטאין הזה יקשיב לכל צליל שאינו בהתאמה עם כל יתר הגוף. ברגע ששלחתם את אותו גל של פרוטאין, אתם יכולים להשתמש באנרגיות של הפנג שואי כדי לחלק את גופכם למקטעים, כדי לאתר את המקטע שבו ישנו התא הלא מתואם או התאים הבלתי מתואמים. אתם יכולים עכשיו לציין את הרמה בה הוא נמצא, ולכוון אותו מחדש. הווה אומר שאתם יכולים לאפס את הצלילים שלכם, ולהימנע מכמה מהתכניות הנבזיות שאתם בונים בתוככם ממש עכשיו.

שאלה: איך הדנג'ה עובד עם הנומרולוגיה הלמוריאנית?

קיראל: הנומרולוגיה הלמוריאנית הומצאה כתוצאה מהדנג'ה. הנומרולוגיה הלמוריאנית, שתאריך חיים כל עוד האדמה קיימת, היתה והינה הכלי האחד שבתוכו תמיד תוכלו למצוא גדילי חוטים של אמת. זו הסיבה שהנומרולוגיה הלמוריאנית כל כך עוצמתית. כאשר עושים פנג שואי לאדמה, חייבים ליישם ולתאם את הנומרולוגיה כחלק מתהליך הפנג שואי. את הנומרולוגיה זוכרים בזמן שעובדים עם תהליך הדנג'ה. המספרים הלמוריאנים הינם נגזרת מהפנג שואי. הם היו מתואמים בכוח מצטבר שהיה לו את העוצמה לעבור את המוח הגלילי, או חדר ההד, אל תוך הכול-מוח היפהפה. ולכן המספרים משתווים לכול-מוח בלבד. הם לא משתווים כל כך טוב עם מה שמתרחש בחייכם. ההבנה שלכם לגביהם תמיד לא כל כך בטוחה, כי הם יותר מדי עוצמתיים.

שאלה: מה הקשר בין לעשות פנג שואי לסביבה ולעשות פנג שואי לַעצמי?

קיראל: העולם הפיזי וכל מה שסביבכם, הינם השתקפות של השתקפות של מה שנמצא בתוככם.

אם כך מתרחשת השתקפות דואלית. כאשר אתם עושים פנג שווי למרחב, או לאדם, או לכל דבר, אתם צריכים להבין בבירור, שהאדם, המרחב או כל מה שזה, הינו רטט של דפוס שמובא לשם, לעתים תכופות ממציאות אחרת, וזה עשוי להיות הכוח המלמד אתכם. כאשר אתם מסתכלים על הסביבה שלכם, דעו שאינכם מתבוננים בזה בעיניכם; יותר נכון הוא, שאתם מסתכלים עליו מתוך הנשמה שלכם, עם העצמי הרוחני שלכם, כי זוהי התודעה התאית של גופכם שקוראת את הסביבה הזו.

אם משהו בסביבה שלכם צריך כוונון, ועולמכם נע לכיוון שהייתם מעדיפים שהוא לא ילך לשם, אינכם מקבלים הרבה הדים או צלילים כדי לשנות זאת. לפעמים אתם גם תפספסו את ההד. הבינו שאתם שולטים בכל סביבתכם באמצעות היכולת שלכם לבחור בין אהבה ופחד, וכך כאשר אתם בוחרים לאהוב עצמכם, התודעה התאית שלכם יודעת שנעשתה בחירה, ואז היא מנסה לשנות את מה שקורה סביבכם.

אם אינכם מאפשרים לתודעה התאית לשנות את הדברים, האני הגבוה נכנס לתמונה עם התודעה התאית. עכשיו יש לנו את הרגשי והרוחני שמתייצבים כמעט בשליטה מלאה על המנטאלי והפיזי, והם הולכים ללחוץ על כפתורים בתוככם שהולכים לגרום לסביבה הפיזית שלכם להשתנות. אם אינכם משנים את הסביבה הפיזית – כל דבר בעולמכם, מהבית שקניתם או הדירה שאתם שוכרים ועד הכסא עליו אתם יושבים - אינכם יכולים לצפות מתהליך הגוף הפיזי שלכם לשנות את הסביבה. תהליך הגוף הפיזי שלכם ישווה למה שאתם עושים בעולמכם החיצוני, בגלל – זכרו – שיש לנו התרחשות של השתקפות דואלית.

אם אתם מקיפים עצמכם בכאב וחוסר הרמוניה, אז זה מה שתשקפו חזרה, וזה הולך להיקלע אל תוך הדואליות של השתקפות התודעה התאית שלכם – והתאים שלכם זוכרים. התאים נמצאים בהתאמה, הם מכווננים, הם החלק הפיזי שלכם, והם מפיקים את האנרגיה הזו. הם שולחים אנרגיה דרך המערכת הרגשית שלכם. המוח, שהוא חלק מהגוף הפיזי שלכם, קבל את הרגשות הללו והוא משתעשע עמם בתוך מערכת אמונות ישנה שכבר אינה רלוונטית. בינתיים, הגוף הרוחני שמתואם עם הרגשות שלכם, אומר: "נו כבר! עד מתי תמשיכו להכנס בקיר הבטון הארור ולמרוח את פניכם עליו עד זוב דם? כל שעליכם לעשות, כמו בפנג שואי, זה לעשות שינוי קטן היום."

עשו שינוי קטן ופייסו את הרגשות והרוח שלכם, ומחר הגופים הפיזי והמנטאלי ירצו לפייס אותם שוב, כי יהיו לכם חלומות, תעשו מדיטציות, ואהבה שתציף אתכם משני הגופים הקטנים הללו הנקראים רגשי ורוחני. אמינו לי, הגופים המנטאלי והפיזי שלכם ירצו לשחק, אבל אינכם יכולים לגרום להם לשחק אם אינכם מראים להם מהם חוקי המשחק. אתם הנכם כל ארבעת הגופים ביחד.

שאלה: זה נראה שכדי לרפא את כל ארבעת הגופים, אי אפשר להתשמש אך ורק, נאמר, בעשרת העקרונות. הדרך הטובה ביותר תהיה על ידי שימוש בנומרולוגיה, ריפוי חותם התא, ועכשיו, גם פנג שואי או דנג'ה, כי כל ארבעת הדברים צריכים להיות שזורים ומאוזנים, בתהליך הריפוי, נכון?

קיראל: נכון.

שאלה: האם עלי לשחרר את האמונות הישנות שלי לגבי עשרת העקרונות, לגבי הנומרולוגיה, וכולי?

קיראל: לא. לא ממש, לא. אתה צריך להעריך אותם עכשיו. שים אותם במקום ממנו תוכל למשוך אותם אליך ככל שתרצה. עשרת העקרונות הינו כח מייצב. השאלה שלך מקיפה ומתפתחת סביב עשרת עקרונות הבריאה המודעת. אתה מבין, כדי ללמוד אותם, אינך יכול לקרוא אותם רק פעם אחת וכך לדעת אותם. זה לא עובד ככה. אתה צריך לקרוא אותם, ואז אינך יכול לשוב יותר לאחור. להיענות לעקרונות אומר שאתה חייב לשנות את כל חייך. אם אינך נהנה לעבוד עם עשרת העקרונות, יש סכוי סביר, שלעשות פנג שואי לעצמי יזעזע את חייך קצת יותר ממה שאמור היה. אותו דבר נכון גם כאשר אתה מתאמן בעשרת העקרונות.

ברגע שלמדת את עשרת העקרונות, אתה תיפול מדי פעם, וככל שתדע יותר את העקרונות ככה תהיה הנפילה שלך גדולה יותר. אתה תגיע לרמה שבה, כשאתה מוצא עצמך לא בתאום עם אחד העקרונות, אתה תרגיש כאילו נפלת ממצוק. אבל אתה מגיע לקרקעית רק אם אתה בוחר בזה. אתה יכול להידרדר לאורך המצוק ובנקודה מסוימת, לפרוש את הכנפיים ולעוף חזרה למעלה. אינך חייב להתרסק בתחתית. כל פעם שאתה כן מתרסק, זה יוצר זכרון חדש ומורכב, ותגלה שאינך רוצה להתרסק חזק, ובסופו של דבר תנוע לרמות חדשות.

העקרונות כתובים על גבי שבע רמות והם כל כך מאוזנים, שאין סכוי בעולם שהם יהיו בלתי מתואמים. אלו המשתמשים בהם יכולים להיות בלתי מתואמים, אבל העקרונות נשארים מושלמים.

שאלה: כבר פרק זמן שיש לי בעיות עם המטריקס, ואני חושש להביא את אנרגיית הפנג שואי לחיי ולאזן את ארבעת הגופים. האם אני מביא זאת על עצמי או האם אנרגיית המטריקס פועלת נגד מעשיי?

קיראל: ככל שאתה מהווה גורם מאיים על אנרגיית המטריקס, כך לפעמים תרגיש פחות נח. כאשר אתה מוכן לעשות שנויים על פני האדמה, הדבר הראשון שתפגוש יהיה ששיווי המשקל שלך יתערער. אל תלך נגד המטריקס. במקום זה שזור עצמך אליו, והאר עצמך עד כדי כך שהמטריקס יתרחק ממך. הנה לך ארבעת החושים של חוסר שווי משקל. זה הזמן בו אתה מרגיש אבוד, אם אפשר לומר כך. כאשר אתה נדחף אל תוך המטריקס ואינך נלחם בו, אתה רק מאיר אותו והמטריקס חייב להתרחק ממך ומהר, כי אינו יכול להתקיים באור. אז תחוש חוסר שווי משקל. תחוש כאילו אתה נופל אחורה, או כאילו העולם נגדך. תחוש שהמטריקס מחטיף בחזרה ואתה תחשוב שמשהו לא בסדר. לא, זה בסדר.

אז, אם אתם כושלים בזמן שאתם מנסים לרפא את העולם, עליכם לזכור לרפא עצמכם קודם לכן. מבלי לרפא עצמכם, אינכם יכולים לעשות הרבה עבור העולם. אני מבטיח לכם את זה. אתם חיים ברמות תודעה שונות. אינכם נשלטים על ידי הרמה. אתם חיים חיים מקבילים רבים בו זמנית, ואותם חיים שאתה מדבר עליהם הינם נגד המארג. אתם משתמשים באהבה כדי ליישר את ההדורים, ומארג המטריקס הולך להמשיך להכנס ולצאת בחטף.

היה אמיץ ידידי. ישנו אלוהים הבורא, ולאלוהים הזה יש תבנית אנרגיה הנקראת תודעת משיח, המחשבות שבאמצעותן הבורא היפהפה הזה משפיע את כל האנרגיה שלו לרמות שונות של הבנה. כל עוד אתה יכול להבין שאתה יכול לגעת בזה, כל עוד אתה מוכן לאחוז ברטט הזה ואתה רוצה להכנס למורכבויות של העולם הזה, תגלה שעשיית פנג שואי לנשמה יאפשר לך תמיד להתקשר לעצמי הבורא שלך. זה לוקח אותך לעקרון אולטימטיבי אחד שאינני כותב עליו, העקרון שיחסוך לך תקופות חיים רבות – העקרון של 'אני הנני'. לעולם אל תוותרו עליו, כי אם כל אחד מכם הופך להיות הידיעה של ה'אני הנני', לעולם לא תצטרכו לדאוג שוב בקשר למטריקס. קחו את הזמן שלכם, התאהבו, ואז תהיה לכם התשובה שלכם. הקרב רק מתחיל, ידידי, והוא כל כך נוטה לטובתך, שאי אפשר להתייחס אליו כאל קרב. אתה חלקיק אינדיבידואלי של האנרגיה הגדולה מכולן – אנרגיית האהבה – ואינך יכולים ללכת לאיבוד כי אני מצאתי אותך.

(1) אמפיזמה - מחלת ריאות המקשה על הנשימה
 
לקבלת יעוץ פנג שואי צרו קשר

 
טואול בניית אתרים